Praktikant program » MEC DENMARK

DJLT Animation
Praktikant program
26/06/2015 #

UDADVENDT OG DETALJEORIENTERET PRAKTIKANTER SØGES TIL FØRENDE MEDIEBUREAU I HJERTET AF KØBENHAVN OG AARHUS

Har du talent for marketing og brænder du for medier og mediestrategi, så er du måske den kommende praktikant hos mediebureauet MEC.

MEC er et af Danmarks største mediebureauer og vi stræber efter at bevare positionen som det stærkeste bureau inden for strategisk rådgivning. Dét opnår vi kun ved at ansætte de største talenter. Overbevis os om, at du er et af dem, så gør vi til gengæld vores yderste for at uddanne og motivere dig til at få det optimale afsæt til en karriere inden for mediebranchen.

København:

-Praktikanter til MEC Wavemaker i København (åbner i pdf)


Aarhus:


 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

Praktikant program
Close
MEC København

Vi søger pt. ikke nye medarbejdere, men hold øje med denne side for opdateringer. 

For ansættelse i andre bureauer i gruppen, se mere her

 

 




Close
MEC Aarhus

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 




Close
MEC Praktikant program

UDADVENDT OG DETALJEORIENTERET PRAKTIKANTER SØGES TIL FØRENDE MEDIEBUREAU I HJERTET AF KØBENHAVN OG AARHUS

Har du talent for marketing og brænder du for medier og mediestrategi, så er du måske den kommende praktikant hos mediebureauet MEC.

MEC er et af Danmarks største mediebureauer og vi stræber efter at bevare positionen som det stærkeste bureau inden for strategisk rådgivning. Dét opnår vi kun ved at ansætte de største talenter. Overbevis os om, at du er et af dem, så gør vi til gengæld vores yderste for at uddanne og motivere dig til at få det optimale afsæt til en karriere inden for mediebranchen.

København:

-Praktikanter til MEC Wavemaker i København (åbner i pdf)


Aarhus:


 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

.

.

close
 
Yourniversity

Det overordnede formål med #Yourniversity er at skabe en levende platform, hvor de studerende kan dele deres studieliv med deres 45.000 medstuderende samt resten af verden. Content, der giver værdifuld indsigt, som kan bruges i videreudviklingen af universitet og i fremtidig kommunikation.

 

Målgruppeindsigt:

Via en stor flerårig imageundersøgelse og et fokusgruppeforløb i MEC’s digitale indsigtsværktøj Digifaces blev vi bevidste om, at studievalget for målgruppen langt fra kun handler om optagelseskrav, studieretninger og universiteter – de unge vælger derimod efter devisen: "Hvor får jeg bedst opfyldt mine krav til det hele studieliv?"

 

Strategi:

Ud fra den indsamlede viden blev det digitale #Yourniversity-univers skabt med formålet at få den massive mængde af brugergeneret content ud på tværs af social medier og andre kanaler i mediemixet.

 

De studerende blev præget til at bruge en række forskellige hashtags såsom #Studiestart, #Eksamen og #Overspring ved hjælp af brandambassadører. Billeder, videoer m.m. blev feedet direkte ind på yourniversity.dk, - et levende online univers, der viser hele spektret af studielivet på AU – set med de studerendes øjne og ikke mindst i real time.

 

Det brugergenererede content er blevet brugt på AUs sociale medier og ikke mindst via et avanceret online/mobile banner set-up, hvor de studerendes billeder feedes real time ind i en banner-cms, hvilket sikrer, at kampagnens onlinebannere altid er forskellige og aktuelle – og altid bærer #Yourniversitys dna.

 

Studieportalen.dk blev udvalgt som primær samarbejdspartner, da sitet bruges af ca. 80% af alle gymnasiestuderende, som efterspurgte indhold på sitet, som handler om livet efter gymnasiet.

 

Dansk Reklamefilm (DRF) var en oplagt samarbejdspartner idet biografmediet evner at ramme unge mennesker i et effektfuldt format. Der blev lavet en biograffilm med et sammenklip af video uploadet af studerende. Dermed blev #Yourniversity kampagnen også til en stærk offline kampagne. Biograffilmen er efterfølgende blevet uploadet på andre online platforme såsom Youtube, Vimeo og Facebook.

 

Resultater ved 2014 kampagnes afslutning 30/6:

  1. 7.857 uploads af billeder, tekst og video via #yourniversity hashtags
  2. 500 uploads til og over 2.000 unikke besøg på yourniversity.dk alene under eventen "Kapsejladsen"
  3. 35.498 unikke brugere på yourniversity.dk (ud af 48.029 besøgende i alt) med en gns. tid på siden (ex. bouncers) på hele 5.38 minutter
  4. 142.000 eksponeret på studieportalen.dk
  5. 140.000 videoafspilninger på Youtube, web-tv, Vimeo m.fl.
Yourniversity
close